Witam
mam jedno pytanie odnośnie składania tej informacji
w naszej firmie mamy dwa zakłady, z czego jeden w fazie rozruchu
generalnie znajduje się on (kolokwialnie to ujmując) pośrodku niczego...
na chwilę obecną powstają tam odpady komunalne i złom stalowy, który w ramach oszczędności przewożony jest do pierwszego zakładu i tam sprzedawany z całym złomem z produkcji.
formalnie: KEO w pierwszym zakładzie z wpisem 'wewnętrzne przekazanie' i KPO w drugim, tam gdzie sprzedają ten złom...
i tutaj pojawiają się dwa pytania:
1. czy taka sytuacja jest prawnie dopuszczalna?
2. dotychczas zbiorcze zestawienie o wytwarzanych odpadach było wystawiane tak że cały ten złom zaliczany był do tego zakładu w którym go sprzedawali, a drugi powoływał się na to że mają tylko odpady komunalne i w ogóle takiego zestawienia nie składał...
jak to naprawić tak żeby w czasie inspekcji nikt się nie doczepił?
składać korekty za poprzednie lata, czy zostawić to i dalej rozliczać normalnie?