Proszę o podpowiedź jak przygotować wniosek o wydanie pozwolenia na wytwarzanie odpadów, gdy firma ma 2 lokalizacje w jednej gminie. Jedna lokalizacja ma ponad 1Mg niebezpiecznych więc pozwolenie, a druga poniżej 0,1Mg więc informacja. Jak to w praktyce sformułować? Druga sprawa czy możemy przewieźć odpad np. kilka zużytych baterii z jednej lokalizacji do drugiej aby zgromadzić większą ilość, bez uzyskiwania pozwolenia na transport? Naprawdę jest to finansowo mało opłacalne (zwłaszcza że firma nie moja a szefowi ciężko zrozumieć taki koszt :) ) aby umawiać odbiorcę w 2 miejscach po 10 czy 15 baterii w każdej (jest u nas organizacja odbierająca ZSEE, baterie bezpłatnie ale nie tak małe ilości a przecież nie możemy tego magazynować dłużej niż rok). I jak rozwiązujecie kwestie kodu na baterie? Nie znam się na tym aby ocenić czy to bateria niklowa-kadmowa czy alkaliczna? Czy najlepiej podać inne baterie i akumulatory 160605?
Z góry dziękuję za pomoc.